Veus del Sàhara

L’alumnat de Segon Curs d’Animació Sociocultural i Turística participà el divendres dia 16 de febrer al Festival Fetesa. Fetesa és un festival de teatre escolar que forma part d’un projecte de col·laboració amb el Sahara Occidental.

Ací teniu el vídeo de l’actuació.

L’aspecte més interessant de la construcció de l’obra ha estat que gràcies a això l’alumnat ha pogut conéixer la realitat saharaui. A classe vingué la educadora social, ex-alumna i cooperant al Sahara Marta Romero que ens explicà la situació als campaments, i la història del conflicte. Però també haguérem d’endinsar-nos a la música, la poesia i els relats saharaui.

El projecte em confirma de nou les grans possibilitats del teatre com a ferramenta de reflexió sobre la realitat, i formació de l’alumnat d’Animació Sociocultural i Turística.

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s